luni , 20 august 2018
ro
Ultimele articole
Home - Dieta si sanatate - Exercitii cardio - Exercitii cardio – exemple

Exercitii cardio – exemple

Exercitiile cardio pot fi facute atat acasa, cat si la sala sau in aer liber. Va prezentam cateva dintre cele mai uzuale tipuri de activitati fizice care implica exercitii cardio.

Nu uitati!
Pentru rezultate maxima, nu intrerupeti antrenamentul. Totodata, durata acestuia trebuie sa fie de maximum o ora.

Exercitii cardio exemple

Exercitii cardio exemple

Exemple de exercitii cardio

Inotul

Inotul este un exercitiu cardio pentru intreg organismul. In timpul inotului, numarul de calorii consumate creste, iar articulatiile tale nu vor avea de suferit. 30 de minute petrecute in apa echivaleaza cu aproximativ 400 de calorii consumate. Acest tip de exercitiu cardio iti stimuleaza circulatia sangelui si ajuta la mentinerea unei presiuni arteriale normale.

Joggingul

Joggingul este unul din cele mai bune exercitii cardio. Avantajele acestui tip de exercitiu cardio este ca nu ai nevoie de un echipament special si il poti practica oriunde. Datorita miscarii continue, arzi multe calorii si iti intaresti musculatura inimii.

Recomandarea noastra in privinta acetui exercitiu cardio este sa adopti o incaltaminte speciala care sa iti protejeze articulatiile si sa atenueze socurile. Totodata, nu alerga foarte repede deoarece exercitiile cardio trebuie mentinute pe operioada de minimum 20 de minute.

Bicicleta

Acest exercitiu cardio poate fi facut in casa, daca aveti o bicileta medicinala, la sala sau in aer liber. Pe langa faptul ca vei avea picioare frumoase si tonifiate, vei putea arde aprox. 250 -400 de calorii in doar 30 de minute. Diferenta de calorii este data de viteza cu care pedalezi si de durata acestui exercitiu cardio.

Aerobic

Exercitiile aerobice pot fi considerate exercitii cardio, atata timp cat mentii ritmul alert al efectuarii exercitiilor pe toata perioada antrenamentului. Exercitiile aerobice te ajuta sa tonifiezi mai multe grupe musculare si sa iti imbunatatesti calitatea respiratiei si ritmul cardiac.

Acest exercitiu cardio este recomandat si pentru pierderea in greutate, pentru intarirea sistemul imunitar si imbunatatirea functiile corpului.

Despre Cristina Ianuc

Absolventa a Facultatii de Medicina si Farmacie Carol Davila; Trainer Autorizat atestat de Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor (CNFPA); Consilier in Alaptare atestat de Crucea Alba; Educator perinatal si Trainer SAMAS; Expert Nutricia si Psihoterapeut in formare.

Trimite un comentariu

Adresa dvs. nu va fi facuta publica. Required fields are marked *

*

Poți folosi aceste etichete și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>